donderdag 27 augustus 2015

Gossip Girl 'Prada Marfa'

Bijna elk meisje kent de serie Gossip Girl wel. Ik zelf kan er maar geen genoeg van krijgen! Naast dat het heel verslavend is om dagen lang naar Gossip Girl te kijken, haal ik er ook veel inspiratie uit. Het haar van de meiden, de kleding van de meiden, het interieur van de appartementen is allemaal zo inspirerend.

Op een regenachtige middag in de zomer vakantie zat ik naar Gossip Girl te kijken. In een scene bij het appartement van Serena en haar familie viel mijn oog alweer op het gigantische Prada Marfa schilderij. Na wat rond zoeken in huis vond ik uiteindelijk een klein vierkant canvas doek en verf. Dus ik besloot aan de slag te gaan.


Als eerste heb ik de tekst uitgeprint in 2 verschillende lettertypes. 
Ik weet dat het niet exact het zelfde is als in Gossip Girl, 
maar dat hoefde van mij ook niet.


Vervolgens heb ik met een scherp mesje de letters zorgvuldig 
uitgesneden.


Het papier had ik met washitape op het canvas geplakt,
zodat het niet zou verschuiven. Je kan natuurlijk voor allerlei
kleuren kiezen, maar ik had besloten om de letters gewoon zwart te maken.


Ik dipte een spons in de zwarte verf en drukte dat zachtjes op het papier.


Waardoor het er zo uit kwam te zien.


Het ging super snel, na een half uurtje met onder andere het snijden, is dit 
het eind resultaat. Ik ben er erg tevreden mee!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er misschien ook wat aan hebben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten