vrijdag 4 september 2015

Dingen waar ik dankbaar voor ben

Soms moet je even alles waar je dankbaar voor bent op een rijtje zetten, het maakt je vrolijk, het laat je inzien hoe veel geluk je hebt, en het motiveert je.




Ik ben dankbaar dat ik:


  • Veel familie om me heen heb.
  • Een leuke familie heb.
  • Geen gescheiden ouders heb.
  • Een hele leuke broer heb.
  • In Nederland ben opgegroeid.
  • Helemaal gezond ben.
  • Goed onderwijs heb gehad.
  • Ga studeren.
  • In een mooi huis woon.
  • Veel leuke vrienden heb.
  • Iedere dag weer iets anders kan eten en drinken.
  • Mijn examen heb gehaald.
  • Een kleding kast heb met allemaal leuke kleding waar ik me goed bij voel.
  • Op vakantie kan gaan naar mooie landen.
  • Spotify heb voor de beste muziek.
  • Netflix heb voor de leukste films en series.

En eigenlijk ben ik nog dankbaar voor veel meer, maar dat is veel ste veel om op te noemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten